| eka kuulemanne ac/dcn biisi? |
urski 163 viikkoa sitten |
| Albumeja ? |
Unipuu 724 viikkoa sitten |
| Paras tai parhaat Biisi? |
733 viikkoa sitten |
| mikä on maailman paras bändi? |
744 viikkoa sitten |
| AC/DC 1.6.2010 Ratinan Stadion |
855 viikkoa sitten |
| Katso kaikki keskustelut | + Uusi keskustelu |
Kuvat |
VideotKukaan ei ole lisännyt klubiin videoita. |