HipHop-Club

Nimi:
HipHop-Club
Kuvaus
Keskusteluja Hiphopin nykytilanteesta Suomessa ja muualla;)
Kategoria:
Elämänkatsomus
Perustettu:
29.08.2005
Jäseniä:
321

HipHop-Club -

kaupallinen paska!

Lisää kirjanmerkki » Keskustelut » Nykytilanne täällä ja tuolla jossain.... » kaupallinen paska!

Kirjoittaja

kaupallinen paska!

BigRichie
12.01.2007 01:37

BigRichie


miten määrittelet kaupallisen paska hopin? Suomi genree vai yleisesti? Ite kuuntelen hyvää musaa ja siihen lukeutuu myös useita "kaupallisia" räppäreitä. En tiedä miten ihmiset ajattelevat näistä "kaupallisista" tyypeistä, mut ite oon sitä mieltä et jos musallaan voi saada leivän pöytään niin ite ainakin tekisin niin kauan ja paljon ku irtois aikaa!

BigRichie
12.01.2007 17:22

BigRichie


hippi420 kirjoitti:
Määrittele kaupallinen paska hoppi. Koska kaupallinen paska hoppi ei myy niin onko silloin kaupallista ? Jos taas kaupallinen paska hoppi myy niin onko se sitten paskaa, kun ihmiset sitä ostaa ?

jotkut ovat kyllä tämän sorttisia ajattelijoita. Itse en katso myykö jonkun artistin tai bändin levyt hyvin vai huonosti vaan ostan sen levyn mikä kiinnostaa tai olen kuullut että se on hyvää musiikkia. En muista milloin itse törmäsin tähän "muotiin" ensimmäisen kerran, että hyvin menestyviä artisteja ja bändejä aletaan boikotoimaan siksi, että ne tekevät suuren ihmismassan mielestä hyvää musiikkia... Outoa minusta!

BigRichie
14.01.2007 14:33

BigRichie


Skandaalihan on niin läppä, että se on hyvää! Kaveri on lähteny tekemään teksteistä ihan shaibaa ja saanu aika hyvääkin matskua aikaiseksi vaikka onkin kaupallista! Vaikka UG räppi onkin saanu suosiota niin ei sielläkään kyllä kovin montaa esiintyjää ole jotka kolahtaa. Jotkut biisit ainakin itsellä on tullu jostain syystä niin kuunnelluiks, mutta ei kyllästymiseen saakka, joita voin kuunnella ihan millon vaan ja usein kuuntelen ne kaksi tai useamman kerran peräkkäin esimerkkinä asa, jurassikki, jussi valuutta - pojat teki soppaa, kapasiteettiyksikkö - pakko saada sut, fintelligens - tän tahtiin, ela - anna soida.

Mun mielestä artisti tai bändi josta tykkää ei ole homman pointti vaan se, mitä sulla on sydämmessä. Lyön vetoa, että suurin osa pikku hoppareista ei tiedä mitään oikeasti hip hopista ja siitä miksi hiphop on joskus lähtenyt liikkeelle... Se on sääli se! 0

Papakiku
15.01.2007 09:47

Papakiku


Kapasiteetti nykyään= täyttä paskaa!
Eka levy oli KY:n paras ja varmaan yks suomiräp-genren parhaimmistoa. Elastisen toinen levy= Sille ei voi ku itkeä. :( UG kolahtaa että soi. ;) Pidetää homma UG:n vaik sit äänenvaimentimilla. ;DD

Drraama
15.01.2007 15:24
Muok:15.01.2007 15:26

Drraama


Kaupallisesta paskasta puhuminen tuo lähinnä mieleen sen että jengi koittaa pysyy aitona..Periaattees eihän vainku artisti tiedä päässään että onko se raha se motiivi mikä pistää tekee musiikkia.Mutta jos nykypäivinä räppi on kaupallista,nii sitä on nämä klubeilla puhkisoitetut r'n'b-painotteiset kappaleet.Eihän niitä selvin jaksa.

Drraama muokkasi viestiä 15:25 15.01.2007
Ja esimerkkejä näistä räppäreistä ei edes jaksa luetella kun niitä on liikaa.

BigRichie
15.01.2007 17:57

BigRichie


Drraama kirjoitti:
Kaupallisesta paskasta puhuminen tuo lähinnä mieleen sen että jengi koittaa pysyy aitona..Periaattees eihän vainku artisti tiedä päässään että onko se raha se motiivi mikä pistää tekee musiikkia.Mutta jos nykypäivinä räppi on kaupallista,nii sitä on nämä klubeilla puhkisoitetut r'n'b-painotteiset kappaleet.Eihän niitä selvin jaksa.

Drraama muokkasi viestiä 15:25 15.01.2007
Ja esimerkkejä näistä räppäreistä ei edes jaksa luetella kun niitä on liikaa.

Hyvä huomio! Aitous ei oo sun housuissa, paidoissa, koruissa tai musiikissa vaan aitous on sussa itsessäs! Kyllä ihmisestä huomaa jos se ei ole "aito"! Kuten jo tuolla ylempänä sanoin niin monikaan ei tiedä mitä edustaa ja mitä hiphop oikeasti on! Tää kaupallinen paska esim. nyt tuo kapasiteettiyksiköö kun sitä niin paskaksi joku haukkui on ollu UG joskus. Se on vaan ollu niin hyvää musaa ja jengi on tykänny et levy-yhtiöiden pomot on huomannu et tolla voi tehdä rahaa ku jengi tykkää niin paljon ni annetaan levytys sopimus ja levitetää musaa ympäri Suomee ja tehdään rahaa! So easy! Mut nyt sit ku jengi on huomannu et KY saa jopa rahaa siitä et ne tekee musaa niin kyl mun mielest on aitous kaukana ku ennen fanitettu bändi menee ban listalle ja sanotaan et "Vittu ku se on niin kaupallinen!!! Aivan kauheaa paskaa! Mut kyllä UG räppi kolahtaa!" Kyllä UG räpissä on paljon enemmän paskaa ku tuolla isoilla kentillä. 0 0 0

BigRichie
20.12.2008 08:41

BigRichie


Totta toikin tosiaan.

Mut kyl mun mielest naurut saa joka kerta ku jotain pikkuräppi heeboi tuol kaupungil heittää settiään :D

Tulee aina mieleen se yks ezkimon biisi jonka nimeä en nyt muista mut menee jotenkin et "Ootko sä iisti vai westi? Mä oon ainaki westi koska westi on besti" :D

Noinhan se määräytyy tuolla isossa ja mahtavassa ameriikassa. :D

Ket
24.12.2008 14:53

Ket


biaats kirjoitti:
kaupallinen ei välttämättä oo paskaa. suurimmal osal räppäreist on tavotteena myydä, ei niit voi sanoo paskaks sen jälkee ku jotkut teinityttö laumat alkaa tykätä niitten musiikist. ainoo huonopuoli siin saattaa olla et samaa biisii soitetaa radios kyllästymisee asti ja sitä ei jaksa enää kuunnella. näin on käyny mm. Kapasiteettiyksikön, Elastisen ja 50centin kaa. mut siihen ei voi vaikuttaa. ne biisit kyl kolahtaa levyilt enemmän mitä ei oo loppuukulutettu radios. yhen artistin voi pistää suoraa kaupallisen paskan listalle; Skandaali. huoh. se on just sellasr wannabe jenkki räppii (mul on autoi naisii viinaa rahaa paljon jne...) ja se ei vaa kuulosta hyvält suomalaisen suust. jenkeis kaikki on suurta niin pois päin, sinne toi tyyli sopii, ei tänne pienee suomee...

Ikävää että Skandaali on noista eka suomalainen ketä oppi flowaa ku jenkki. Kuuntele vaikka Skandaalin - Elämä on peli, vittu mikä flow, siis moro.. Elastisen flow ollu renesanssista asti sama. Ainut ketä on muuttunut tosi paljon on Tasis. Tää tyttö on tyhmä.. yök.

^haltzu
26.02.2009 14:08

^haltzu


ziiz enHÄÄ mÄ voi Qnnella doda joz toi o m4instream! oon niin semi uuugeee.