vaikee olla nöyrä ku on niin vitun hyvä.

Nimi:
vaikee olla nöyrä ku on niin vitun hyvä.
Kuvaus
oli pakko perustaa tää klubi vielä tänne kuvakkeeseen kun oli niin hyvä teksti erään kaverin paidassa.
Kategoria:
Fanclubit
Perustettu:
31.07.2009
Jäseniä:
283
Sukupuolijakauma:
Tyttöjä: 57 %
Poikia: 43 %
Keski-ikä:
34,7 vuotta
Ylläpitäjät:
rexXVII

Keskustelut

miksi olisin nöyrä?
881 viikkoa sitten
missä olet hyvä?
881 viikkoa sitten
Katso kaikki keskustelut + Uusi keskustelu

Jäseniä (283 kpl)

___Zero___ niksutinn Juffe^ ecco _jatu^^ juuus0 kuusis Marsku lumbu ^^MR_Joni^^ |_Linda_| Jallukki suokkiz_ RoseBerry ISO-J zebsku AnD_U tti- Sorrow_Girl ttiiaa_ Satanicie ^JO-NI^

Katso kaikki jäsenet

Kuvat ja videot

Kukaan ei ole lisännyt kuvia tai videoita tähän klubiin. Lisää uusi kuva tai video »

Kommentit

Vain sisäänkirjautuneet voivat lukea ja lähettää kommentteja.

Liity käyttäjäksi nyt - ja luo oma profiilisivu »