AUTA KESÄÄ, SYÖ LUNTA.

Nimi:
AUTA KESÄÄ, SYÖ LUNTA.
Kuvaus
Tympiikö talvi? Oletko enemmän kesän lapsi? Auta siis kesää ja syö sitä lunta, tai anna ainakin koirasi sitä syödä. Lumi on käytännössä vettä, joten ei kaloreitakaan tarvitse miettiä. PS. Emme suosittele keltaisen lumen syömistä.
Kategoria:
Elämänkatsomus
Perustettu:
29.03.2011
Jäseniä:
30
Sukupuolijakauma:
Tyttöjä: 57 %
Poikia: 43 %
Keski-ikä:
32,5 vuotta
Ylläpitäjät:
mamma-

Jäseniä (30 kpl)

]riku elnss roosna j4su- ramiku noraa BombeR-88 lonelymoon susamuru verpa taikuriku marjosi- laatee mamma- äftsikä Babymilo ezkimo millamuru [chessu] -BABLO kAllevli no0ne-

Katso kaikki jäsenet

Kuvat ja videot

Kukaan ei ole lisännyt kuvia tai videoita tähän klubiin. Lisää uusi kuva tai video »

Kommentit

Vain sisäänkirjautuneet voivat lukea ja lähettää kommentteja.

Liity käyttäjäksi nyt - ja luo oma profiilisivu »