Miks mä menetin sut? ='(

Nimi:
Miks mä menetin sut? ='(
Kuvaus
Ne jotka on menettänyt elämässään jotain mistä oikeasti välitti/välittää edelleen, ja haluais saada hänet takaisin<3 Tänne vain ihan rohkeasti :)
Kategoria:
Rakkaus
Perustettu:
12.03.2009
Jäseniä:
116
Sukupuolijakauma:
Tyttöjä: 72 %
Poikia: 28 %
Keski-ikä:
35,9 vuotta
Ylläpitäjät:
kromiitti

Jäseniä (116 kpl)

niinatytto Huvisullu Cocoa^shake mirizaa ^-lollipop-^ Marianne^ Juha84 werty|| VI|-|E Petsku91 kromiitti TiNsKuPiNsKuLiI ^^Sartsa86^^ ^AnniOnKINGI-94^ vaaleanpunainen axeman r.o.n.j.a. aram_rezgi ^^ii^^ hensu_ Jartsa90 peikko_tytto88

Katso kaikki jäsenet

Kuvat ja videot

Kukaan ei ole lisännyt kuvia tai videoita tähän klubiin. Lisää uusi kuva tai video »

Kommentit

Vain sisäänkirjautuneet voivat lukea ja lähettää kommentteja.

Liity käyttäjäksi nyt - ja luo oma profiilisivu »