| KY:n paras biisi on... |
756 viikkoa sitten |
| KY:n Jätkistä on paras? |
760 viikkoa sitten |
| Kapasiteetti loppuuu. |
933 viikkoa sitten |
| Onko teillä kaikki kapa:n levyt? |
ninniii_ 938 viikkoa sitten |
| Mitä mieltä ootte? |
949 viikkoa sitten |
| Katso kaikki keskustelut | + Uusi keskustelu |