Rasismi on asennevamma!

Nimi:
Rasismi on asennevamma!
Kuvaus
ei voi olla niin ahdas mielinen,ettei tajua että kaikki ollaan ihmisiä,siis ihmisiä kaikki,samal pallol eletään kaikki,joten rasismi on noloa ja tarpeetonta.
Kategoria:
Elämänkatsomus
Perustettu:
30.11.2006
Jäseniä:
56
Sukupuolijakauma:
Tyttöjä: 59 %
Poikia: 41 %
Keski-ikä:
36 vuotta
Ylläpitäjät:
Pheidi

Jäseniä (56 kpl)

-A-n-n-i-i-n-a- 0123456789 marika85 Pheidi Teija- tiKuu^^ booba FlameOfNight -mize- streetwise ^Dommy pagal Kingston_Le Artzi Ying Heitii M.Amin PEDOANKKA TiNsKuPiNsKuLiI henrikson66 TzinTzin Ladartia

Katso kaikki jäsenet

Kuvat ja videot

Kuvat


Videot


Kukaan ei ole lisännyt klubiin videoita.

Lisää uusi video

Kommentit

Vain sisäänkirjautuneet voivat lukea ja lähettää kommentteja.

Liity käyttäjäksi nyt - ja luo oma profiilisivu »