Rasismi on asennevamma!

Nimi:
Rasismi on asennevamma!
Kuvaus
ei voi olla niin ahdas mielinen,ettei tajua että kaikki ollaan ihmisiä,siis ihmisiä kaikki,samal pallol eletään kaikki,joten rasismi on noloa ja tarpeetonta.
Kategoria:
Elämänkatsomus
Perustettu:
30.11.2006
Jäseniä:
56
Sukupuolijakauma:
Tyttöjä: 59 %
Poikia: 41 %
Keski-ikä:
36 vuotta
Ylläpitäjät:
Pheidi

Jäseniä (56 kpl)

Artzi Heidukka87 kity Kingston_Le pagal _Milla_88 booba 0123456789 TiNsKuPiNsKuLiI sophie_87 mp_boy _pissis_ Pheidi El_Brikindans Bubzzi Bad_Gril elluska_ ÄP Teija- Valandil79 ^ronna^ hani_buu

Katso kaikki jäsenet

Kuvat ja videot

Kuvat


Videot


Kukaan ei ole lisännyt klubiin videoita.

Lisää uusi video

Kommentit

Vain sisäänkirjautuneet voivat lukea ja lähettää kommentteja.

Liity käyttäjäksi nyt - ja luo oma profiilisivu »